W dół



Liderzy Rekrutacji to konkurs doceniający najlepsze kampanie rekrutacyjne w Polsce.
Ma otwartą formułę: do udziału zapraszamy pracodawców, działy HR, agencje reklamowe i employer brandingowe, agencje pracy tymczasowej i zatrudnienia, headhunterów oraz wszystkich autorów i właścicieli kampanii rekrutacyjnych. Jury oceniać będzie prace pod kątem innowacyjności, kreatywności i efektywności, w zależności od kategorii, do której zostały zgłoszone. Nagradzamy projekty, które wyznaczają trendy, szukają nowej jakości i budują wartość komunikacji rekrutacyjnej. Na zgłoszenia czekamy do 12 listopada 2020 r.

Laureatów tegorocznych Liderów Rekrutacji poznamy
już podczas grudniowej konferencji OLX Know How 2021!



 

 
 

NASZE JURY Przewodniczący Marcin Sienkowski Komunikacją i marketingiem zajmuje się od 16 lat. Od 7 lat odpowiedzialny za marketing
OLXa. W komunikacji stawia na nietuzinkowe myślenie, oryginalne pomysły i partnerski
klimat współpracy. Być może dlatego przygotowywane przez niego kampanie tak często
nagradzane są zarówno w kraju, jak i za granicą, a on sam otrzymał tytuł AD Marketera
2019 przyznawany przez magazyn Press. Lubi, kiedy profesjonalizm w pracy łączy się
z dobrą zabawą.
NASZE JURY Kreatywność Grzegorz Deszczka Właściciel agencji rekrutacyjnej Welovepeople, która specjalizuje się w rekrutacjach
IT oraz rekrutacjach w branży SSC/BPO. Wybrany został TOPOWYM GŁOSEM LINKEDIN
2019 :) Wierzy, że rola rekrutera jest kluczowa w nowoczesnym przedsiębiorstwie, a ciągły
rozwój może sprawić, że kandydat będzie postrzegał rekrutera jako partnera, a nie jedynie
pośrednika w przekazywaniu informacji. Prowadzi Vloga, dla rekruterów “Rekruter z brodą”
oraz bloga szkolarekrutera.pl gdzie dzieli się wiedzą o rekrutacji w branży IT. Prywatnie mąż
Oli, ojciec Matyldy oraz szczęśliwy posiadacz 2 kotów (Spinx i Pers). Lubi dzielić się wiedzą
i kocha ludzi :)
NASZE JURY Kreatywność Anna Pruczkowska Rekruterka z ponad 5-letnim doświadczeniem w obszarze HR. W swojej karierze zawodowej
zaangażowana była w działania z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi we współpracy
z firmami z branży technologicznej oraz produkcyjnej. Obecnie zajmuje się rekrutacją
w wewnętrznym dziale Grupy OLX oraz wdrożeniem wszystkich nowych pracowników
w szeregi organizacji. Ze względu na zamiłowanie artystyczne na co dzień szuka pokładów
kreatywności u potencjalnych kandydatów.
NASZE JURY Kreatywność Joanna Tonkowicz Partner Zarządzająca w Absolvent Consulting - strategia EB i HR. Obecnie strategicznie
doradza dużym markom z branży konsultingowej, energetycznej, farmaceutycznej, firmom
dystrybucyjnym i produkcyjnym. Swoją wiedzę i doświadczenie w projektowaniu
marki pracodawcy budowała, pracując ponad 15 lat dla międzynarodowych firm doradczych
EY, Deloitte oraz banku Santander. Twórca najwyżej ocenianych kampanii i rozwiązań EB i HR
na polskim rynku, które znacząco wpłynęły na doświadczenia rynku pracy z marką pracodawcy,
z ekspozycją na strategię biznesową. Ma na swoim koncie wiele nagród w konkursach EB.
NASZE JURY Kreatywność Marlena Charlińska Z wykształcenia filolog i specjalista ds. komunikacji społecznej. Od 2012 roku zawodowo
związana z branżą HR. Przez ostatnie 6 lat pełniła stanowisko HR Managera i rekrutera.
Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołem międzynarodowym oraz rozproszonym.
Specjalizuje się w rekrutacji międzynarodowej i uwielbia pracować w środowisku
wielokulturowym. Po godzinach entuzjastka aktywnego stylu życia, miłośniczka gór
i dobrej książki.


NASZE JURY Innowacyjność Barbara Zych CEO Employer Branding Institute, na co dzień zajmuje się projektowaniem i wdrażaniem strategii
pozyskiwania oraz retencji pracowników dla największych pracodawców w Polsce. Autorka narzędzi
z obszaru analityki talentów (ebnavi.com), wykładowca akademicki, autorka książek z obszaru HR.
Na co dzień przekonuje HR do tego, że warto zarządzać w oparciu o dane i nie bać się technologii.
NASZE JURY Innowacyjność Angelika Chimkowska Strateg Social Sellingu i Silnych Marek. Specjalizuje się w tworzeniu skutecznej komunikacji i sprzedaży
wykorzystującej social media (szczególnie Linkedin).
Autorka dwóch książek: „Psychologia zmiany w życiu i biznesie” oraz „Silna Marka na Linkedin, czyli social
selling w praktyce”. Wersja angielska „Strong Brand on LinkedIn social selling in practice” dostępna na Amazon.
Doświadczenie zawodowe: Posiada managerskie doświadczenie pracy dla takich korporacji jak Henkel, Lyreco,
L’Oreal. Obszary działania to brand marketing oraz sprzedaż i bezpośrednia praca z największymi klientami
firmy jako KAM.
NASZE JURY Innowacyjność Maja Gojtowska Od ponad 12 lat doradza i wspiera firmy w zakresie budowania wizerunku i komunikacji. Promuje
wykorzystanie metodyki agile w HR. W lutym 2020 r. zdobyła certyfikat ICAgile Certified Professional
– Agility in HR. Jest moderatorem Design Thinking. Specjalizuje się w budowaniu doświadczeń
kandydatów i pracowników. Projektuje działania wizerunkowe z obszaru HR i employer brandingu.
Współtworzyła i zrealizowała kilkanaście kampanii z zakresu komunikacji zewnętrznej, wewnętrznej
i employer brandingowej. Prowadzi konsultacje, szkolenia oraz warsztaty strategiczne dla firm.
NASZE JURY Innowacyjność Kasia Tang Autorka dwyjęzycznego bloga poświęconego rekrutacji i sourcingowi www.kasiatang.com
oraz założycielka Recruitment Open Community Polska - największej polskiej społeczności
rekruterów. Na co dzień uczy zespoły rekrutacji skutecznie docierać do kandydatów poprzez
szkolenia, warsztaty i wykłady. Koncentruje się na tematach związanych z rekrutacją,
mediami społecznościowymi i wyszukiwaniem kandydatów w sieci, ale szuka zawsze szerszej
społecznej i kulturowej perspektywy dla tych działań. Regularnie występuje podczas wydarzeń
branżowych w Polsce i za granicą, między innymi w Berlinie, Londynie czy Amsterdamie.
NASZE JURY Innowacyjność Agata Biedziuk Agata Biedziuk - z branżą HR związana od roku 2012. Posiada międzynarodowe doświadczenie
w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Do tej pory poznała różne perspektywy HR- pracując
w wewnętrznym dziale personalnym dużego międzynarodowego przedsiębiorstwa, znanej firmie
outsourcingowej, agencji rekrutacyjnej, a także rekrutując talenty do startupów technologicznych
w wielu krajach UE.
Obecnie zajmuje się rekrutacją oraz onboardingiem nowych pracowników Grupy OLX.
NASZE JURY Efektywność Monika Smulewicz Partner, dyrektor zarządzająca outsourcingiem kadr, płac i rachunkowości
w Grant Thornton. Założycielka społeczności HR na szpilkach i Akademii Mistrzostwa
Kadrowo-Płacowego - – w projekcie z sukcesem przeszkolonych zostało już ponad 5000
osób z całej Polski.

Ekspert, praktyk, a nade wszystko pasjonatka prawa pracy. Zawodowo, od ponad 20 lat,
„sparingpartnerka biznesu”. Wspiera przedsiębiorców w obszarze kadrowo-płacowym,
rozwiązując problemy, z którymi borykają się dynamicznie rozwijające się organizacje.
Od wielu lat, na salach szkoleniowych, edukuje pracowników i menedżerów w obszarze
prawa pracy i kalkulacji wynagrodzeń oraz tego, jak efektywnie i zgodnie z prawem
zarządzać kapitałem ludzkim w organizacjach.
NASZE JURY Efektywność Adam Anczykowski W OLXie od 4 lat, od 2 zajmuje się wyszukiwaniem talentów i prowadzeniem procesów
rekrutacyjnych. Dodatkowo chętnie angażuje się w procesy Employer Brandingowe,
budując coraz lepszy wizerunek OLXa jako świetnego pracodawcy. Życie przyprawia
dalekimi podróżami i poczuciem humoru. Nie ma takiej całości, w której nie znalazłby
dziury i dziury, w której nie znalazłby całości.
NASZE JURY Efektywność Anna Macnar CEO w HRM Institute; doświadczony ekspert i wizjoner w obszarze employer branding,
kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, budowania strategii i komunikacji marki,
zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca
(m.in.: AGH, SGH). Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu
HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium. Organizatorka
konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru komunikacji i budowania strategii marki pracodawcy.
NASZE JURY Efektywność Regina May Ekspert Wielkopolskiego Związku Pracodawców Lewiatan ds. strategii personalnych,
HR Business Partner, wykładowca na kierunku HRBP i EMBA, trener, doradca zawodowy,
założycielka Fundacji „Anioły Edukacji”.
Od 21 lat związana z zasobami ludzkimi, menedżerka działu szkoleń,
dyrektor personalna, HR Business Partner (FMCG, produkcja, IT, logistyka).
Menedżerka zespołów sprzedaży, trenerów wewnętrznych, HR Business Partnerów,
specjalistów i kierowników personalnych (Grupa Muszkieterów, Eureka Group, Żabka
Polska, Upright Group)
NASZE JURY Efektywność Kinga Makowska
Ekspertka HR i EB z sześcioletnim doświadczeniem analitycznym i badawczym. Zajmuje się obszarem
strategii, badań i wskaźników marki pracodawcy. Tworzy rozwiązania narzędziowe i komunikacyjne
dla największych firm w Polsce. Twórczyni fundamentów zwinnego zarządzania marką pracodawcy
i metodologii „agile employer branding”. Występowała na najbardziej prestiżowych konferencjach
i meet-upach poświęconych obszarom HR, EB i analityki, m.in. HRcamp, Kongres Badaczy, Praktycy
dla Praktyków HR. Współautorka ogólnopolskich raportów: „Cała Polska tworzy idealne miejsce pracy”,
„Indeks doceniania”, „Koronawirus a rynek pracownika”, „Docenianie pracowników - przewodnik
dla dobrego szefa”.